banner



מתן כהנא עמנואל מורנו / נחשף תיעוד חדש של הלוחם עמנואל מורנו - באזזנט - בינואר 1994 הצטרף לקורס טיס והשלים אותו.

כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל. בעקבות הדיווחים כי בנט יכריז בקרוב שמפלגתו תלך לממשלת השינוי, משה מורנו, אחיו של גיבור ישראל עמנואל מורנו, פרץ לחדרו של חכ מתן כהנא . בין חבריו לצוות גיורא של הסיירת היו עמנואל מורנו ונפתלי בנט. על הקשת שבין מתן כהנא מהמפלגה שלו לבין עומר בר לב ממפלגת העבודה.

14 שנים לאחר שקצין סיירת מטכ
"היה גיבור": רחוב ע"ש קצין סיירת מטכ"ל שנהרג בלבנון from www.ynet.co.il
14 שנים לאחר שקצין סיירת מטכ"ל עמנואל מורנו הי"ד נפל בקרב במלחמת לבנון השנייה, פרסם חברו לצוות, ח"כ מתן כהנא מימינה, תמונה שבה נראה הלוחם . דברים שנשא עמנואל זל בטקס הענקת דרגת סגן אלוף. לפני כחודש, אחרי ביקור בהר כביר שמעל אלון מורה, סיפר חכ מתן . הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא . מתן כהנא (כורע), מעליו עמנואל מורנו היד. בעקבות הדיווחים כי בנט יכריז בקרוב שמפלגתו תלך לממשלת השינוי, משה מורנו, אחיו של גיבור ישראל עמנואל מורנו, פרץ לחדרו של חכ מתן כהנא . קישור לראיון המלא בתגובה ראשונה.pic.twitter.com/ . כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא.

מתן כהנא (כורע), מעליו עמנואל מורנו היד.

14 שנים לאחר שקצין סיירת מטכ"ל עמנואל מורנו הי"ד נפל בקרב במלחמת לבנון השנייה, פרסם חברו לצוות, ח"כ מתן כהנא מימינה, תמונה שבה נראה הלוחם . דברים שנאמרו על קברו של עמנואל עי חברון לצוות מתן כהנא. מתן כהנא (כורע), מעליו עמנואל מורנו היד. בינואר 1994 הצטרף לקורס טיס והשלים אותו. בין חבריו לצוות גיורא של הסיירת היו עמנואל מורנו ונפתלי בנט. דברים שנשא עמנואל זל בטקס הענקת דרגת סגן אלוף. גיורא לוי מסיירת מטכ״ל היה מפקד הצוות של עמנואל מורנו ז״ל, של מתן כהנא ושלי. כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא. אחיו של עמנואל מורנו זל התפרץ לחדרו של מתן כהנא: כהנא שירת כטייס קרב בטייסת 116 ולאחר מכן שימש גם כמפקד . הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . על הקשת שבין מתן כהנא מהמפלגה שלו לבין עומר בר לב ממפלגת העבודה.

אחיו של עמנואל מורנו, הלוחם האגדי ז"ל, שאני יודע מה עשה למען המדינה, הגיע לדבר עם חברי "ימינה" בישיבה שלהם ברעננה. כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל. מתן כהנא (כורע), מעליו עמנואל מורנו היד. בין חבריו לצוות גיורא של הסיירת היו עמנואל מורנו ונפתלי בנט. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה .

הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא . עמנואל מורנו : 14 ×©× ×™× ×œ× ×—×¨ מותו × ×—×©×¤×" ×ª× ...
עמנואל מורנו : 14 ×©× ×™× ×œ× ×—×¨ מותו × ×—×©×¤×" ×ª× ... from www.israelhayom.co.il
כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . 14 שנים לאחר שקצין סיירת מטכ"ל עמנואל מורנו הי"ד נפל בקרב במלחמת לבנון השנייה, פרסם חברו לצוות, ח"כ מתן כהנא מימינה, תמונה שבה נראה הלוחם . קישור לראיון המלא בתגובה ראשונה.pic.twitter.com/ . הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא . כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל. על הקשת שבין מתן כהנא מהמפלגה שלו לבין עומר בר לב ממפלגת העבודה. אחיו של עמנואל מורנו, הלוחם האגדי ז"ל, שאני יודע מה עשה למען המדינה, הגיע לדבר עם חברי "ימינה" בישיבה שלהם ברעננה.

כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל.

דברים שנשא עמנואל זל בטקס הענקת דרגת סגן אלוף. בינואר 1994 הצטרף לקורס טיס והשלים אותו. קישור לראיון המלא בתגובה ראשונה.pic.twitter.com/ . כהנא שירת כטייס קרב בטייסת 116 ולאחר מכן שימש גם כמפקד . אחיו של עמנואל מורנו, הלוחם האגדי ז"ל, שאני יודע מה עשה למען המדינה, הגיע לדבר עם חברי "ימינה" בישיבה שלהם ברעננה. מתן כהנא (כורע), מעליו עמנואל מורנו היד. דברים שנאמרו על קברו של עמנואל עי חברון לצוות מתן כהנא. כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל. 14 שנים לאחר שקצין סיירת מטכ"ל עמנואל מורנו הי"ד נפל בקרב במלחמת לבנון השנייה, פרסם חברו לצוות, ח"כ מתן כהנא מימינה, תמונה שבה נראה הלוחם . כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא. הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . גיורא לוי מסיירת מטכ״ל היה מפקד הצוות של עמנואל מורנו ז״ל, של מתן כהנא ושלי.

לפני כחודש, אחרי ביקור בהר כביר שמעל אלון מורה, סיפר חכ מתן . כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא. הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא . כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל. דברים שנאמרו על קברו של עמנואל עי חברון לצוות מתן כהנא.

כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . נחשף תיעוד חדש של הלוחם עמנואל מורנו - באזזנט
נחשף תיעוד חדש של הלוחם עמנואל מורנו - באזזנט from buzznet.co.il
דברים שנאמרו על קברו של עמנואל עי חברון לצוות מתן כהנא. לפני כחודש, אחרי ביקור בהר כביר שמעל אלון מורה, סיפר חכ מתן . כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה . דברים שנשא עמנואל זל בטקס הענקת דרגת סגן אלוף. כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא. בינואר 1994 הצטרף לקורס טיס והשלים אותו. 14 שנים לאחר שקצין סיירת מטכ"ל עמנואל מורנו הי"ד נפל בקרב במלחמת לבנון השנייה, פרסם חברו לצוות, ח"כ מתן כהנא מימינה, תמונה שבה נראה הלוחם . כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל.

אחיו של עמנואל מורנו, הלוחם האגדי ז"ל, שאני יודע מה עשה למען המדינה, הגיע לדבר עם חברי "ימינה" בישיבה שלהם ברעננה.

אחיו של עמנואל מורנו זל התפרץ לחדרו של מתן כהנא: בעקבות הדיווחים כי בנט יכריז בקרוב שמפלגתו תלך לממשלת השינוי, משה מורנו, אחיו של גיבור ישראל עמנואל מורנו, פרץ לחדרו של חכ מתן כהנא . מתן כהנא (כורע), מעליו עמנואל מורנו היד. בינואר 1994 הצטרף לקורס טיס והשלים אותו. דברים שנאמרו על קברו של עמנואל עי חברון לצוות מתן כהנא. על הקשת שבין מתן כהנא מהמפלגה שלו לבין עומר בר לב ממפלגת העבודה. בין חבריו לצוות גיורא של הסיירת היו עמנואל מורנו ונפתלי בנט. הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא . לפני כחודש, אחרי ביקור בהר כביר שמעל אלון מורה, סיפר חכ מתן . דברים שנשא עמנואל זל בטקס הענקת דרגת סגן אלוף. כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא. גיורא לוי מסיירת מטכ״ל היה מפקד הצוות של עמנואל מורנו ז״ל, של מתן כהנא ושלי. אחיו של עמנואל מורנו, הלוחם האגדי ז"ל, שאני יודע מה עשה למען המדינה, הגיע לדבר עם חברי "ימינה" בישיבה שלהם ברעננה.

מתן כהנא עמנואל מורנו / נחשף תיעוד חדש של הלוחם עמנואל מורנו - באזזנט - בינואר 1994 הצטרף לקורס טיס והשלים אותו.. דברים שנאמרו על קברו של עמנואל עי חברון לצוות מתן כהנא. בעקבות הדיווחים כי בנט יכריז בקרוב שמפלגתו תלך לממשלת השינוי, משה מורנו, אחיו של גיבור ישראל עמנואל מורנו, פרץ לחדרו של חכ מתן כהנא . על הקשת שבין מתן כהנא מהמפלגה שלו לבין עומר בר לב ממפלגת העבודה. כשבנט אמר כך על סאל עמנואל מורנו זל, בתודעתו עצמית האנטי מזרחית הוא. כך נראה החדר של עמנואל מורנו זל בסיירת מטכל.

הוא נראה כאן מדבר בקצרה עם מתן כהנא  מתן כהנא. כמעט עשור וחצי לאחר שקצין סיירת מטכל עמנואל מורנו נהרג בקרב הקשה במלחמת לבנון השנייה, פרסם מי שהיה חברו לצוות בסיירת, חכ מתן כהנא (ימינה), תמונה ובה נראה .

0 Response to "מתן כהנא עמנואל מורנו / נחשף תיעוד חדש של הלוחם עמנואל מורנו - באזזנט - בינואר 1994 הצטרף לקורס טיס והשלים אותו."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel